نسل جدید محصولات mg

نسل جدید MG و EMG

نسل جدید MG

محصول MG از هر نظر بهبود یافته است. مکانیکال سیل الاستومر سری MG بیش از ۳۵ سال است که به بازار عرضه شده و خود را به عنوان استاندارد آب بندی برتر جهان برای پمپ ها در بخش های مختلف صنعتی و کاربردها معرفی کرده اند. به تازگی شرکت بروگمن مقاله ای را منتشر کرده است تحت عنوان : بزودی نسل جدید MG و EMG را وارد بازار خواهد کرد.

نسل جدید محصولات mg

بهبود اثر بخشی محصول MG

قابل بهبود نیست؟!ما به هر حال این کار را کردیم. با نسل بعدی MG ، سیل های الاستومر شرکت بروگمن استاندارد جدید و بی نظیری را در صنعت ایجاد می کنند. حداکثر قابلیت اطمینان و ایمنی با یک طراحی مهر و موم شده برای دوره های کاری به ویژه طولانی حتی در شرایط سخت قابل فعالیت است.
از این نمی تواند آسان تر باشد: سری eMG با سری MG 100٪ سازگار است و بدون هیچ گونه تلاش و تنظیم می توان آنها را با هم جایگزین کرد.
شرایط فروش بی نظیر – صرف نظر از اینکه از کدام مواد استاندارد و کدام نوع محصول استفاده می کنید. می توانید به راحتی سیل MG را به سری eMG تغییر دهید!
طول نصب استاندارد و کوتاهتر
eMG با ۲۰٪ کاهش طول نصب و صندلیG6 از نوع ثابت ، مشخصات فنی مشابه سایر محصولات سری MG را ارائه می دهد و از هر نظر ایده آل برای فضاهای بحرانی مناسب است.
مدل کوتاه شده دیدگاههای جدیدی را در ساخت پمپ ارائه می دهد. تنظیمات ابعادی سفارشی و هندسه صندلی ثابت دیگر برای هر دو تغییر طول نصب ممکن است.

xlarge

اختراع دیسک peek-ptfe

دیسک سیل مکانیکی را بر روی شافت تثبیت و متمرکز می کند و باعث می شود در شرایط مختلف باری، عملکرد بهبود یافته ای داشته باشد ، بنابراین عملکرد دقیق را تضمین می کند.

PTFE ( polytetrafluoroethylene ) با مقاومت فوق العاده شیمیایی و حرارتی شناخته می شود. همچنین کمترین ضریب اصطکاک در کل مواد جامد را دارد. به دلیل کشش سطحی بسیار پایین ، در واقع هیچ ماده ای وجود ندارد که به PTFE چسبیده باشد.

((PEEK از سری ویژگی های پلی اترترکتون مقاومت در برابر مواد شیمیایی و درجه حرارت بالا را می توان اشاره نمود. ترکیبPTFE با PEEK از طریق استحکام مکانیکی و پایداری مکانیکی خود که بالاتر از بسیاری از ترموپلاستیک ها است ، برتری ویژه ای به این محصول داده است.
نتیجه این نوآوری: سایش عالی و حرکت کشویی کاملا دقیق، استحکام و یا حداقل سایش و به دلیل سطح خود شونده استفاده قابل اعتماد در مناطق مختلف کاربرد دارد.

ویژگی های سری جدید eMG

مواد نوآورانه صورت eSiC

سری eMG را می توان در ترکیب های مختلفی از مواد عرضه کرد. جدید و کارکرد در دامنه های مختلف با بهینه سازی مواد بکار رفته در eSiC-Q7 است که باعث می شود: اصطکاک با کارایی بالا و مواد بهینه شده با خواص هیدرودینامیکی.

در عمل ، استفاده از eSiC-Q7 به معنای حداکثر ۵۰٪ دوره کار طولانی تر در مقایسه با مواد SiC (Q1 / Q2) می باشد، خاصیت اضطراری در حال اجرا و مصرف انرژی کمتر است. آزمایش های مشتری که به صورت طولانی مدت بر روی این قطعه صورت گرفته این کارآیی را اثبات کرده است.

اتلاف گرما بهبود یافته است

یک تغییر در قسمت جلویی سیل صورت گرفته که باعث شده در حدود ۵۰٪ تحمل ضریب حرارت و گرما را در محیط کار تضمین می کند. این کار باعث کاهش بار حرارتی اساسی در قسمت های کشویی در کارکرد استاندارد می شود و در صورت بروز خطا ، ایمنی بیشتری ایجاد می کند. همچنین تأثیر مثبتی در تمدید دوره عملیاتی دارد.

طراحی بهینه سازی حلقه ها

غالباً تقلید شده از سری MG می باشد، اما هرگز تکراری نیست: طراحی مخصوص باعث کاهش صدای زوزه می شود که این یکی از دستور العمل های مخفی سری MG برای موفقیت بوده است. این دستور العمل موفق در اصل با کیفیتی بهتر برای سری eMG ساخته شد.
طراحی جدید ، استفاده از FEM بهینه شده ، دارای عملکرد بهبود یافته برای حرکات شافت است که اثرات لغزش را به حداقل می رساند.
علاوه بر این ، شافت در طول مونتاژ از محافظت فوق العاده ای بر روی کل طول مهر و صورت سیل برخوردار است. کاهش قطر بیرونی شانه آب بند مکانیکی پشتیبانی از حلقه های نگهدارنده یا حلقه های فاصله دهی کوچکتر را امکان پذیر می سازد

18 پاسخ
  1. امیر حدادی
    امیر حدادی گفته:

    سلام مرسی از مقاله خوبتون در این موضوع خیلی عالی و جامع بود تونستم کلی ازش استفاده ببرم سایتتون عالیه

    پاسخ
  2. وریا کاکاوند
    وریا کاکاوند گفته:

    مقاله به خوبی ویژگی ها و تغییرات نسل جدید این محصولات رو توضیح داده و برای من خیلی جالب اومد از خوندش لذت بردم توضیحات کامل و جامع بود ممنون.

    پاسخ
  3. عماد بهرامی
    عماد بهرامی گفته:

    ممنونم بخاطر اشتراک گذاری این مطلب و اینکه نویسنده متن نشون میده اشراف کامل و جامعی نسبت به موضوع مورد بحث داره و بخوبی تونسته مطالب رو به زبان ساده و شیوا ولی در عین حال تخصصی بیان کنه … منتظر مقالات بعدیتون خواهیم موند سپاس.

    پاسخ
  4. فرخی
    فرخی گفته:

    سلام روزتون بخیر میخواستم بدونم مکانیکال سیل تو چه صنایعی کاربرد داره و میشه ازش استفاده بشه؟

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام داخل تمامی مصارف از پمپای خانگی گرفته تا کارخانجات و حتی صنایع نفت و دارویی برای اطلاعات بیشتر بسته به نوع فعالیتتون با همکاران ما تماس بگیرید تا اونها راهنماییتون کنند.

      پاسخ
  5. سعید رجبی
    سعید رجبی گفته:

    طراحیش فوق العاده عالیه خیلی صداش کم هستش من خیلی راضی بودم مطالبتون هم عالی بود

    پاسخ
  6. هادی غیابی
    هادی غیابی گفته:

    سلام وقت بخیر میشه راجع مقاومت و استحکام این محصول هم توضیح بدین که در چه سطحی هستش؟

    پاسخ
  7. امانی
    امانی گفته:

    با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما … مطلب فوق العاده ای بود لذت بردم واقعا … چیزی که میشه از کلیت متن استنباط کرد اینه که بهینه‌سازی طراحی و استفاده از FEM در محصولات نسل جدید، تأثیرات مثبتی برای حرکات شافت دارد و کاهش صدای زوزه را ایجاد می‌کند و همین نشان می دهد که تلاش برای بهبود عملکرد و کیفیت در این محصولات مد نظر بوده است.

    پاسخ
  8. جمشیدی
    جمشیدی گفته:

    اجزا و استقامتش عالیه من خیلی از مطالبی که در این مورد نوشتید استفاده کردم مقالتون بسیار عالی بود

    پاسخ
  9. خسروی پناه
    خسروی پناه گفته:

    من میخواستم اطلاعات کاملی در خصوص مکانیکال سیل الاستومر بدست بیارم که هر جا گشتم نتونستم. از طریق این سایت اطلاعاتی که میخواستم رو پیدا کردم.

    پاسخ
  10. یاسین
    یاسین گفته:

    استفاده از PTFE و PEEK در دیسک سیل مکانیکی و ترکیب مواد در eSiC-Q7 ویژگی‌هایی بسیار مهمی در عملکرد سیل‌ها بهبود می‌بخشد و این نوع نوآوری‌ها نشان از تعهد به بهبود محصولات دارند که خوشبختانه نویسنده متن، بخوبی توانسته این موضوع رو تفهیم و آنالیز کنه … تبریک میگم سایت بسیار خوبی دارین.

    پاسخ
  11. گلشاه
    گلشاه گفته:

    برای من کیفیت و کارایی مکانیکال سیل اهمیت فوق العاده ای داشت الان تو این مقاله با ویژگی های یک مکانیکال سیل خیلی خیلی خوب آشنا شدم.

    پاسخ
  12. یونس امجدیان
    یونس امجدیان گفته:

    به نظر می‌رسه که نسل جدید محصول MG از لحاظ اصطکاک و مواد بهبود یافته که این می‌تواند توانمندی‌های بیشتری برای استفاده در شرایط سخت فراهم کند … تحلیل بسیار جالب و کاملی از موضوع ارائه دادین عالی بود.

    پاسخ
  13. جمالیان
    جمالیان گفته:

    مقالتون در این خصوص عالی بود من چون توی محیط کارم با این محصولات سرو کار دارم خیلی بهم کمک کرد

    پاسخ
  14. زمانی
    زمانی گفته:

    سلام من از کاربرای قدیمی سایتتون هستم و تمام مطالبی که میذارین رو کامل مطالعه میکنم این مقاله واقعا عالی تونسته مباحث رو از زوایای مختلف مورد بررسی قرار بده و این نشان از درایت نگارنده متن داره و مهمتر اینکه اشراف جامع به موضوع مورد بحث.

    پاسخ
  15. صابری
    صابری گفته:

    سلام شک‌ داشتم که چه مکانیکال سیلی رو خریداری کنم دیگه بعد از خوندن این مقاله فهمیدم که محصولات MG بهترین گزینه برای خرید هستش

    پاسخ
  16. نوری
    نوری گفته:

    مطالبتون عالین و من واقعا لذت میبرم از خوندنشون … بسیار عالی به موضوع پرداخته نویسنده و من نکات مفید و ارزنده ای تونستم ازش یاد بگیرم .

    پاسخ
  17. پژمان
    پژمان گفته:

    سلام. من برای کارهای صنعتی میخواستم مکانیکال سل تهیه کنم . فقط میخواستم بدونم چه مکانیکال سیل با چه ابعادی رو بهتره تهیه کنم.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *